Herdenkingsconcert mooi eerbetoon
Op 4 mei verzorgde het Harmonie orkest een herdenkingsconcert in de Oude Ursula in samenwerking met het 4 mei comité. Samen stonden we stil bij oorlog-slachtoffers, met name de mensen uit Warmenhuizen die zijn gevallen in de tweede wereldoorlog. Een reactie uit het publiek: ‘Wat een warme muzikale wolk kwam er over me in de kerk, wat speelden jullie weer mooi.’ Ook bij de herdenking bij het Oorlogsmonument heeft het orkest gespeeld. Het was een mooi eerbetoon.
